Myselipys.



Jisses, sitter bara här och gäspar. Gäsp efter gäsp.
Under natten som var somnade jag 01.30 och klev upp 05.55.. inget att hurra över. Lite (mycket) avis på Petter som fick sova från 07.30 till 15.30! Jag som aldrig brukar ta en powernap somnade faktiskt efter middagen. Hämtade Petters täcke (eftersom han ändå jobbar natt), tog en kudde som jag la i Petters famn och slängde mig ner i soffan hos honom för att några minuter senare somna. Sov huuuur gott som helst. Vaknade av en hejdåpuss och sedan vaknade jag av mig själv 21.17. Sov drygt en timme i alla fall. Känner mig dock inte utvilad.. bara trött. Men ska se till att försöka lägga mig på någon timme. Garanterar att jag kommer somna på studs. Om jag kunde skulle jag sova nu men måste ju ut med Otis en sista gång.

Förresten. Ljus & te! Måste vara en utav de bästa kombinationerna som finns.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0