Mitt på dagen.



Denna bild tog jag för drygt 2 veckor sedan då vår lillprins kom hem till oss.
Nu ligger han exakt likadant och sussar så sött. Fast det är när man jämför bilder man ser hur snabbt han växer!

Var iväg och jobbade några timmar och sedan jag kom hem har jag inte fått mycket gjort. Men å andra sidan är det väl skönt att slappa lite? Men då kommer stressen och rastlösheten. Nä.. nu ljög jag en smula. Kom på att jag faktiskt dammsugade direkt jag kom hem! Haha. Men det var för att jag var igång och visste att så fort jag satt mig skulle jag inte orka röra mig på ett tag. Skulle ju ringa sjukgymnasten hela veckan, men har inte blivit av.. så det ska jag göra NU.

Kommentarer
♥ Anonym

Hejsan! Var gärna med i dagens blogg :)

Vinnare utses i morgon (fredag) :)

2011-12-15 @ 15:55:00
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
♥ LIFE

en så jävla söööt, ja smält ju fan!



ska göra mitt fetto till valp igen...

2011-12-18 @ 23:14:31
URL: http://livsaliv.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0