Måndag.





ÄNTLIGEN har snön hittat till Umeå! Det var minst sagt på tiden. 5 dagar i december hann gå innan man vaknade upp till en vit värld. Jag älskar vintern och speciellt snön. Skridskor, slalom, snölyktor. Allt. Bara en sådan sak som att det blir ljusare ute med snön.

Dagen har varit omtumlande. Igår visste jag att om ett dygn kommer det kännas bättre, men det är svårt att intala sig sådana saker när man väl sitter där. Men tänk och gjort. Nu sitter jag här ett dygn senare. Klumpen i magen är borta. Ångesten finns inte kvar. Nu är det bara tuta och köra!! Känns skönt att veta vad jag vill, och att jag faktiskt lyssnade på mig själv. Men även gjorde som jag kände, inte bara lyssnade. Det är stort för mig. Allt för att jag ska må bra.

08.30 befann jag mig på jobbet. Jobbade lite och sedan möte. Sedan hem till lillkillen. Ett besök på vårdcentralen för att lägga om tån sedan operationen i fredags och sedan sprang jag över på affärn. Köpte lite mjölk, toapapper, yoghurt och sådana nödvändigheter. Direkt hem för att gå ut med Otis. Mötte Petter. Fick sedan besök av hans mamma+man som hade sytt upp ett par julgardiner åt oss! Så snällt. :) Perfekt att ha en svärmor som kan sy.. nästa gång blir det nog hissgardiner. Dags för middag alldeles strax. Blir enkelt idag.. varma mackor!! Oj så gott. Riktigt längtar, haha.

Kommentarer
♥ mysan

Hejsan allt väl? :)

hoppas du får en fortsatt trevlig dag! <3

2011-12-05 @ 17:43:32
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0