Fredag.



Bilden tog jag igår.

Var hemma vid 07.30 imorse. Möttes av en sprallig labrador som var överlycklig att se mig igen, haha! Finns det något bättre än att komma hem till ett sådant bemötande? Måste filma det någon dag. Morgonmys och sedan lite praktiskt. Tvätten är klar men torkning återstår. Medans den torkar blir det en stadstur. Fick några presentkort i julklapp så får se om något kommer till användning! :)
En sak jag är säker på att jag behöver samt ska köpa är... ett nytt headset till mobilen. Otis har bara bitit sönder en enda sak och det var såklart det, haha. Men vad gör väl det. Har presentkort på telia sen förut så ska ordna ett nytt idag.

Hoppas er nästsista dag på detta år blir kanon!

Kommentarer
♥ Jenny

Fin blogg! kika gärna in i min blogg och kommentera gärna jennytaa.devote.se! ha en bra dag kram!

2011-12-30 @ 17:44:30
URL: http://jennytaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0