Åker hemåt.



Snart lämnar jag stan och beger mig mot schtaaan. Ni skelleftebor förstår. ; )

För er andra betyder det att jag lämnar Umeå bakom mig och siktar mot Skellefteå. Åtminstone tills imorgon. Om en liten stund kommer min hämtning och sedan styr vi norrut. Var längesedan jag var hem till mamma, ska blir mysigt! Bodde ju där mina 18 första år i livet, så det är klart det känns som att komma hem. Även om jag känner mig hemma här i Umeå också.
Min mormor åker bort under julen så ikväll är vi i släkten bjudna till henne på lite julbord mm. Vet inte riktigt vad som händer men antar att vi ska äta julmat, umgås och ha en liten minijul! Ska bli kul att träffa alla igen, även om vi inte är så stor släkt. Men det är skönt och mysigt att inte vara så många. Mormor, mamma, jag, moster, 2 kusiner och mitt kusinbarn. Sedan har väl några av oss våra respektive med oss också. För min del stannar Petter hemma med Otis. Kändes inte rättvist att släpa med honom (Otis alltså, haha) 2 timmar i en bil osv.

Kommer hem imorgon men har gjort (läs: ska göra) några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa medans jag är borta.
Hoppas ni har en fin lördag! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0