2 nya sidobord.



I måndags ringde pappa som frågade om jag var intresserad av två bord som han skulle göra sig av med. Självklart var jag det! Visste vilka han menade. Vi fick ta dom så skulle vi få göra vad vi vill med dom. Vet inte vad man ska kalla dom, typ sidobord? Ser ungefär ut som en lackhylla fast med ben. Bilden som ni ser ovan är det som står i vardagrummet bredvid soffan, i ett hörn. Ställde bara dit de 3 sakerna för att prova. Blev helt okej tycker jag! Man får ju prova sig fram. Man vet aldrig vars den hamnar i slutändan!

Det andra bordet (som ser likadant ut) ställde jag in i kontoret/datarummet/tredjerummet. Ja, vi har många namn på det rummet, haha. Det är alltså sovrum nr 2 där vi istället för ett sovrum har 2 fotöljer, en tv samt ett långt skrivbord med våra datorer. Vi ville ha en bäddsoffa där men vi fick köpa de 2 fotöljerna för en billig slant så dom får stå där tills vi skaffar en bäddsoffa. Vilket år som helst, haha.
Hur som helst. Bordet ställde jag framför de 2 fotöljerna. Fjärrkontrollen, en tidning och 3 turkosa ljuslyktor är vad som pryder det. Funkar. Bättre än ingenting alls! Nu har man ju nånstans att ställa drickan/chipsskålen/mobilen mm när man ser film där.

Kommentarer
♥ Linn

Jag vill verkligen bli av med kläderna som jag just nu har i en bloppis på min blogg!!

Dom ligger bara och "skräpar" hemma & tar bara upp plats eftersom dom inte används :-(

Så kika gärna in & se om det är någonting för dig!

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2215347

2011-12-22 @ 16:18:15
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0