Torsdag.


God morgon världen. ♥

Har sovit som en stock under natten, skönt! Tror det tog någon vecka innan jag började sova bra i vår nya lägenhet. För några nätter sedan låg jag klarvaken 2 nätter vilket inte var någon höjdare. Många nya intryck och mycket information att ta in.

Men nu känns detta verkligen som hemma. Så underbart!!
Som jag skrev igår skulle jag och Petter fixa och dona under gårdagen. 16-22 höll vi på med allt från att kolla på bänkskivor till att bära ner saker till förrådet. Även en spegel och en tavla borrade vi upp på väggen! Finfint. Älskar att inreda!

Kommentarer
♥ hanna

Visst är det härligt att inreda! Få rum och lägenheter att kännas som ens egna. :)

2011-08-04 @ 21:04:04
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0