Tisdag.



Upp och hoppa!

Alarmet ringde för 1 timme och 20 minuter sedan, klockan 09.00 med andra ord. Här ska inte sovas bort hela dagen inte! Sedan jag vaknade har jag bäddat, ätit frukost, borstat tänderna, vattnat blommorna osv. Vädret är ingen hit idag heller.. mulet. Känns som att sommaren redan börjat överge oss. Lite sol tack!

Just det! Kom på att jag inte har berättat vad jag gjorde i lördags och söndags. Mitt minne är minsann som en guldfisk ibland. ; ) Hur som haver. På lördagen var jag & Petter bjudna till hans släkt där vi firade ett par som gift sig på deras semester under sommaren. Åt god middag, efterrätt och satt och pratade i timmar. Petter hade inte druckit alkohol så han körde mig, hans mamma och hennes karl till deras hus som ligger några mil utanför stan. Vi sov över där till söndagen eftersom hans mamma fyllde år då! Så även gårdagen bjöd på middag, tårta och trevligt sällskap. Vi for även till en affär mitt på dagen där jag köpte en jacka, ska visa er senare idag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0