Onsdag.



Önskar att jag kunde skriva vilket strååååååålande väder det är idag, men icket. Istället envisas molnen med att stanna kvar här i Umeå. Men inte ska man klaga, det kunde varit värre. För övrigt var jag bomsäker på att det var tisdag idag? Tydligen inte, haha! Ett tecken på att jag varit sjukskriven allt för länge.. men snart hoppas jag att vardagen börjar likna just en vardag. Snart så!

Något att glädjas över idag är att Petter blivit morbror för första gången! : ) Så underbart med en ny liten människa i släkten. Längtar att få se honom! Gissar på att han kommer bli morbror fler gånger, med tanke på att han har fyra systrar.. och en bror! Men då blir det farbror.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0