Mirror I am seeing a new reflection.



Fotat i lägenheten under dagen. Ni får se några bilder lite senare.
Ska fixa och dona här hemma innan Petter kommer hem. Vi ska bära ner ett par saker till förrådet så ska lägga fram det som ska ner. Bättre att ha saker som man inte använder så ofta där än i någon garderob. Tar bara plats. Så tacka för förråd vet ja! Haha.

Innan kvällen är slut hoppas jag även att vi har fått lite saker på plats. Bland annat en spegel som ska upp på väggen. Även lite småfix som innebär att ställa fram ljuslyktor, dekorationer mm. Vi börjar ändå ha klart det mesta förutom några möbler vi väntar på. En skänk, 2 barstolar + en lampa! När vi fått det ska vi även köpa en ny bänkskiva, dock ska den inte vara bredvid diskbänken, haha.
Ni får se hur det blir då allt är på plats.

Nä, nu ska jag som sagt dona på.

Kommentarer
♥ Izabella Rosa Nau

Hej!

Jag vill bara säga att din blogg är jättefin och rolig att läsa. Jag blir lika glad och överraskad varje gång jag öpnnar upp din blogg. Okej kram

2011-08-03 @ 18:19:41
URL: http://peaceeout.blogg.se/
♥ R E B E C C A

Fin blogg sötis!

2011-08-04 @ 00:52:41
URL: http://beccabloss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0