Hemma från Nolia.


Då var Nolia avklarat för detta år! Imorgon är sista dagen så passade på idag. Har inte varit där tidigare dagar eftersom jag ville att knät skulle få hinna bli lite bättre. Både i styrka och rörlighet. Hur som haver, var riktigt trevligt att gå runt bland allting.

Såg en skymt av Markoolio som uppträdde (haha), åt souvas, drack slush, tittade på folk, gissade hur många geléhallon som var i en burk, pratade med alldeles för många säljare och sist men inte minst: kikade runt i både hallarna och utomhus. Allt ni kan tänka er kollade jag på. Mat, godis, bröd, skönhetsprodukter, hantverk, smycken, kläder, fiskegrejor, husvagnar, jacuzzi, köksbänkar, skotrar och galet mycket mer! Efter några timmar var man rätt så nöjd.. men en underbart rolig dag har jag haft!

Det enda jag köpte var 3 ringar, ska visa er senare. + 3 st godisremmar. ; ) Haha, ett måste på Nolia.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0