För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.


Mammas lille vovve! Blev bjuden på middag dit igår så då passade jag på att fånga sötnosen på bild. Tog bara två kort när han sov, hade så fullt upp med att prata och äta osv. haha. På denna bild öppnade han precis ögonen när jag knäppte. Nästa gång jag ser honom blir nog hos mamma, eftersom jag & Petter kanske ska dit helgen som kommer. Då ska jag ta med systemkameran och försöka ta fina kort! : )

Mamma, påminn mig om att ta med den. ; )

Kommentarer
♥ bbypeach

hej fin blogg :D



Har frågestund och skulle vara roligt om du frågade något, givetvis så länkar jag dig då :D

2011-08-21 @ 22:39:53
URL: http://bbypeach.myshowroom.se/fragestund

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0