Are the wonders of my world.



Precis som i helgen har även denna dag varit innehållsrik, fast inte med lika roliga saker som i helgen. Tidigare idag var jag på vårdcentralen för att ta bort mina stygn. Gick snabbt och smidigt! Sköterskan tyckte det såg väldigt fint ut och att det hade läkt bra. Fick "tejp" över ärren eftersom det fortfarande var lite öppet. Haha okej, det där lät lite äckligt. Inte öppet så man kan se in men typ ett litet hål där huden inte har läkt ihop ännu. Gjorde några ärenden i samma veva som vårdcentralen innan jag for hem för att tvätta - HELA eftermiddagen.

Jag är inte riktigt kompis med våra nya tvättmaskiner........ både denna gång och förra gången blir det något fel. Ja, jag kan tvätta!! Bara det att maskinerna visar att det är ett fel på displayen. Förra gången var det för mycket vatten osv, och denna gång för lite? Vet inte riktigt hur det går ihop men! Ren tvätt fick jag i alla fall! Efter första tvätten gick maskinerna som dom ska.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0