Torsdag.


God morgon!

Har ni alla sovit gott under natten? Själv har jag sovit helt okej. Vaknade ganska många gånger men det är int eså konstigt när man har en apparat i sängen och sladdar på huvudet osv. Sedan sitter det alltid någon sjuksköterska här utanför mitt rum - dygnet runt. Det är ett rum bredvid som är exakt likadant som det jag är i, så dom har koll på oss båda. Dom pratade ganska mycket inatt och knackade på hos den andra, så det är klart man vaknade till. Lät som dom knackade på hos mig, haha.

Jag blev i alla fall väckt innan 08 då dom kom för att lägga om huvudet. Det gör dom varje morgon. Har ätit frulle och nu sitter jag här vid datorn. Vad ska jag annars göra? Haha.. men batteriet håller en timme ungefär, sedan måste jag ladda den. Får inte sitta bredvid den då strömkabeln är i för det kan bli störningar. Drygt. Nu kommer ronden in när som helst, hörs senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0