The King's Speech.



Det är inte varje dag man är på bio både fredag och lördag. Igår såg jag ju denna med Petter. Ikväll såg jag filmen "The King's Speech" med min lillebror. Andra gången gillt för min del faktiskt! Såg den även 10/2 så det var ju några veckor sedan. Filmen är riktigt bra enligt mig, även en andra gång.

Mina två bröder fick ett biobesök av mig i julklapp. Dom får välja både film och snacks, såklart! Fram till idag har det inte blivit av eftersom jag opererade mig och sedan har det inte gått någon film som dom vill se. Nu har min yngsta bror i alla fall fått sin julklapp, nästa gång går jag med min andra bror! Syskon är allt bra.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0