Ramlösa.


SÅ FRUKTANSVÄRT GOOOOOOOOOD! Alla (okej, många i alla fall) har pratat om hur god denna ramlösa med smak av ananas är men jag har inte smakat den förrän idag. Äntligen förstår jag hur underbart god den är, och varför alla pratar om den. Haha! Beroendeframkallande. Jag är ingen som brukar dricka loka eller ramlösa egentligen. Föredrar fanta eller festis men när loka kom med vattenmelon och nu ramlösa med ananas har jag fått två nya favoriter. Tänk er att ha dom smakerna med sig i parken, stranden eller varför inte bara på balkongen i sommar? Lovely.

Hej förresten! ; ) Kom nyss hem från jobbet.

Kommentarer
♥ sara

2011-04-27 @ 20:22:44
♥ sara

bara bra :) Kan vi följa varandra via bloglovin ?

2011-04-27 @ 20:23:10
URL: http://bluebubble.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0