Paj.


På dagens middagsmeny stod det ingenting lockande. Korv, fisk, kött. Sjukhusmaten är verkligen äcklig rent ut sagt. Har legat på sjukhuset många gånger förut och den har aldrig varit en höjdare. Blev positivt överraskad idag faktiskt. När jag påpekade att ingenting lät lockande sa hon som kom in med listan "det finns ju även paj, pannkaka, omelett och sådant som vi kan ordna". Pajen var faktiskt god, så god som den kan vara på ett sjukhus i alla fall.

Får låtsas att jag är på ett hotell. Eftersom jag måste vara på rummet hela tiden kommer dom alltid in och frågar om jag vill ha något. Fast tanken på hotell ändras så fort man vänder blicken.. får försöka "mysa" till det så gott jag kan här inne ändå.

Kommentarer
♥ helen

hej!

just nu har jag en fårgesport på min blogg, jag skulle bli super glad om du kommenterat min blogg ^^ ingen fråga är alls för dum!



om du inte gillar sådan "reklam" så får du verkligen ursäkta mig ^^ <3

2011-04-11 @ 19:31:13
URL: http://radovancev.blogg.se/
♥ Ann-Sofi

Ser gott ut trots att det är sjukhusmat!

2011-04-11 @ 23:34:32
URL: http://www.matsafari.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0