Olivia.


Är just hemma efter en väldigt mysig kväll på waynes. Blev ingen update innan jag åkte till stan eftersom jag som vanligt fick väldigt bråttom. Tror att jag har all världens tid men gör alltid samma misstag. Måste lära mig! Hur som helst gjorde jag några ärendeen innan jag sedan mötte upp Olivia. Det var väldigt länge sedan vi träffades men vi har båda haft väldigt mycket att göra. Vi åt först middag (lasagne) och sedan varsin äppelkaka. Mums filibabba! Spenderade några timmar med henne vilket var otroligt trevligt.

Har precis slagit igång tvn eftersom SAIK spelar sin andra finalmatch mot FBK. Bara någon minut efter jag slog på tvn blev det 1-2.. KOM IGEN NU SKELLEFTEÅ! Bänkar mig i soffan resten av matchen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0