Mine is the night, with all her stars.


Mörker och tystnad är något jag tycker är lite kusligt. Speciellt mörker. Att vara både lättskrämd och mörkrädd är ingen bra kombination. I skrivande stund sitter jag i vardagsrummet. Filten som är grå med hjärtan på har jag lindat in mig i. Godisskålen och festisen är inom räckhåll. Kuddar i gråskalor finns det gott om. Går fint ihop med filten. Ljusen är tända för att skapa stämning. Lugn & harmoni.

Plötsligt har något främmande och läskigt förvandlats till något mysigt och nödvändigt. Natten är ung.

Kommentarer
♥ aybaybay

Shu tjejen vilken fin blogg du har :D!



Nu på min blogg så kan man få chansen att vinna en jätte fin plattång, gå in o kolla så kanske det blir du som vinner :D

krami krami <3 <3

2011-04-03 @ 18:09:13
URL: http://nattstad.se/aybaybayblogg
♥ Catja

Va kul :) hoppas du stannar. Allt bra annars då? KRAM

2011-04-04 @ 15:33:13
URL: http://catjas.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0