Lunch.


Ja jag vet, ännu ett foto på mat.. finns inte så mycket annat att ta kort på här i rummet, haha.

Dom brukar ju alltid gå rond på morgonen. Läkare och sjuksköterskor kommer in för att prata och sådant. Dom brukar komma efter 09 tiden men har fortfarande inte kommit. Har frågat några gånger och äntligen fick jag svar. Hade varit lite kaos på avdelningen så därav varför dom inte dök upp. Men hon jag frågade hade pratat med killen som är min sjuksköterska idag. Han sa att eftersom ingenting är ofärändrat för min del kommer dom inte till mig idag. Då svarade jag att jag vill i alla fall veta när jag kommer få åka hem. Förhoppningsvis imorgon, men hon skulle prata med läkarna och sedan ge besked.

HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0