Hemma från kalas.


För cirka en timme sedan kom jag & Petter hem från kalaset som vi var på under hela kvällen. Det bjöds på förrätt, varmrätt, efterrätt, tårta och sist men inte minst snacks i olika former. På bilden ovan ser ni ett foto som jag tog på efterrätten - pannacotta! Det är bland det godaste jag vet. Förutom allt gott som vi blev bjudna på hos födelsedagsbarnet var det en väldigt trevlig kväll men väldigt härliga personer.

Min karl har redan hoppat i säng eftersom han ska upp tidigt imorgon till jobbet. Själv är jag ledig så egentligen kan jag vara uppe tag till men är ganska trött jag med. Ska bli skönt att få sova en lång natt och vakna när jag vill imorgon. Dessutom kom jag precis i denna sekund på att jag ska skriva ett speciellt inlägg imorgon. Det handlar om hur jag fungerar i "folkmassor". Med andra ord hur jag känner och reagerar när det är mycket folk omkring mig. Kan vara intressant.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0