Grillat.


Igår blev vi bjudna på grillat kött, potatisgratäng och sallad till middag. Hur gott som helst! Att vi dessutom satt i ett rum som har inglasning gjorde det hela underbart. Att se ut över landet är en mysig känsla. Under kvällen tittade vi på 'så ska det låta' och 'talang 2011'. Givetvis såg vi även på 'big brother' men efter det besökte jag John Blund. Var så himla trött, härdade mig genom BB bara för att jag så gärna ville se det.. haha.

Idag steg vi upp vid 09.30 så då var jag utvilad. Skönt! Efter frukosten besökte vi 'Häggströms Modehus'. Låter som en pytteliten butik mitt ute på landet. Att den ligger på lander är väl ganska riktigt men det är en stor butik med massa fina kläder! Dom har flera varumärken, sök på google så hittar ni butiken. Köpte mig faktiskt lite saker när vi var där! Ni får se det senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0