Fredag.

Nu är det slut på veckan det är dags för FREDAGSMYS!

Det är precis hur det ser ut hemma hos oss denna fredag. Efter skolan hängde jag med Emelie en stund innan jag & Petter skulle och handla. Och nu ska ni få höra på världens virrigaste historia! Vi bestämde oss för att tacos skulle sitta fint i magen som middag ikväll, men även lite annat skulle handlas. Mjölk, juice, ja allt det vanliga. När vi kommer till kassan kommer Petter på att vi har glömt köttfärsen! "Spring!" säger jag och han svarar "Ja, fixa det där då!". Givetvis tänkte jag att han menade att jag ska stå i kassan för att betala ifall han inte skulle hinna. Han hann i alla fall. 3 påsar tänkte vi att det skulle behövas, men det när jag packade behövdes det endast 2. Tänkte inte mer på det.. förutom när vi kom hem. Klockan gick 2 timmar och vid 19 tänkte jag börja med middagen men hittade inte gurkan? tomaterna? majsen? Vad tusan tänkte jag! Det visade sig i alla fall att Petter menade att jag skulle packa upp resten av maten som var kvar i korgen på affären men det uppfattade inte jag eftersom jag inte packade upp maten, trodde allt redan låg på bandet. Haha! Så himla klantigt. Sedan upptäckte vi att det var typ 10 andra saker vi hade glömt kvar i korgen. Stack tillbaka till affären. Tappade en burk med guacamole i golvet på ica, som tur var gick den inte sönder. Ställde tillbaka burken och tog en ny - trodde jag. När jag står hemma inser jag att jag tog båda burkarna.. dubbelt upp alltså! När jag sedan just hade maten färdig kom jag på att vi glömde köpa bröden, trots att vi for tillbaka en gång!! Kan även nämna att första gången vi var där glömde jag mitt id-kort som jag behövde ha med mig..
Haha, blev en himla lång text men det blev en omständig och rolig sak så kände mig tvungen att dela med mig. Skrattade i alla fall gott. Nu tänker jag inte resa mig ur denna soffa! Förutom när det är sovdags, hihi. Hoppas ni har en fin fredag. ♥




Kommentarer
♥ Liza

Allt bra? :D

2010-09-24 @ 23:49:38
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
♥ Anonym

Nu asgárvar jag-----undrar om dessa gener är från ig!! Hm....stor mami kram

2010-09-25 @ 21:47:24

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0