Ett försök.

Jag saknar er. Jag saknar att skriva. Era fina kommentarer. Att få uttrycka sig.

Med det vill jag bara meddela er att jag är tillbaka. Får dock se hur uppdateringen den närmsta tiden kommer vara. Just nu är det mycket som händer i mitt liv och det är som en berg- och dalbana minst sagt. Det har gått 2,5 veckor sedan jag fick min diagnos. Mitt huvud snurrar av tankar. Många saker börjar falla på plats. Sedan får man tydligen mer tillgång till sina känslor vilket betyder att jag har börjat inse saker som jag förut inte kunde. En helt ny värld har öppnat sig för mig, vilket jag givetvis är så glad & tacksam för, men det blir samtidigt väldigt mycket på en gång.

Framöver lär jag skriva mer om både mina känslor och min diagnos. Dels för att jag vet att många av mina vänner läser detta men även för att någon kanske känner igen sig, undrar hur det går för mig eller helt enkelt bara tycker det är intressant. Självklart kommer mina "vanliga" inlägg också att finnas, men jag tänkte bara så ni vet. Nu när jag väl vet själv så blir det så mycket lättare att sätta ord på hur jag mår. Sedan var det otroligt få som visste hur jag egentligen mådde så ingen har liksom vetat allt detta förut, för bara några veckor sedan.
Så, vad har ni missat senaste veckan? Inget speciellt tror jag, allt och inget på samma gång. Hela förra helgen jobbade jag så hade inte mycket tid till annat. Tappade min stenåldersmobil i golvet för 75389 gången, så det var väl inte så konstigt att den inte fungerade efteråt, haha. Så en ny mobil har införskaffats! I tisdags åkte jag till min mamma i Skellefteå där jag fortfarande befinner mig. Varit hos tandläkaren. Varit hos mormor. Bara varit mestadels.
Trots att det är fredag ska jag nog försöka sova snart. Har inte somnat förrän 04.30 vissa dagar i veckan.. mer om det senare. Hoppas ni alla mår bra, stor kram! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0