In my head.

Tror inte det var någon idé med att komma tillbaka igen. Som jag mår nu orkar jag ingenting. Livsglädjen är fortfarande försvunnen och den tycks nog inte komma tillbaka på ett tag. Försöker kämpa varenda dag - som jag väl har gjort senaste åren. Detta är svårt.

Önskar man kunde förklara exakt sina känslor och tankar. Sanningen just nu är att jag knappt vet mina egna tankar. Som vanligt snurrar det i huvudet. Vet varken ut eller in. Vi får se hur det blir närmsta tiden, jag måste leva för stunden om jag ens ska ha en gnutta ork. Låter deppigt, nog förstår jag det men sanning är så idag. Ni kanske inte förstår, det begär jag inte heller av någon men låt mig bara andas. Måste få känna att jag lever igen.

Ta hand om er, kram. ♥

Kommentarer
♥ Anonym

Min fina vän, det är jobbigt att veta att du mår så dåligt och att man inte vet vad man ska kunna göra för att få dig att må bättre. Men du vet att jag finns tillgänglig 24 timmar om dygnet om du vill ha någon att prata med. Jag finns för dig. <3

2010-11-10 @ 21:05:48
URL: http://lillannaa.blogg.se/
♥ Anonym

halloj .. söt blogg =) här ska man titta in lite oftare =) ta dej gärna en titt på min =) http://qlorie.webblogg.se/ puss o kram

2010-11-15 @ 23:32:40
♥ Anonym

Jag saknar läsa din blogg kära dotter!! Börja skriva igen...ska bli supermysigt få ha lite julmys med dig i helgen. Samt göra julgodis....kram Mamma

2010-12-03 @ 14:32:43

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0