Måndag.

Vilken himla seg dag det varit denna måndag. Jag & pappa åkte till sjukhuset vid 10 i morse och det hände i princip ingenting. Kan inte annat än att säga att läkare mfl är snurriga och inte har en aning om någonting. Nu talar jag inte om alla, men just denna dag blev lång av väntan och missförstånd. Hur som haver - nu sitter jag hemma igen på permission. Fick ett ekg idag som jag ska ha tills imorgon. Lite drygt att släpa runt på en "dosa" och ha kablar på sig men det är trots allt knappt 24 timmar det handlar om.


Kommentarer
♥ Anonym

fyyy vad är det du har, anfall av något slag? Kämpa på det blir intressant läsa hur det går fördig. L

2010-06-01 @ 13:09:30

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0