Dreams.

Hej & hå.

Kvällen har varit toppen. Hamburgare i solen och en isglass efter det satt bra i magen. Sedan blev det en promenad i det fina vädret. Lite vardagsmys är lyx i dessa stunder när man spenderar en hel del tid på sjukhuset. Nu ska vi se om jag får någon sömn i natt när jag ska dela säng med min "apparat". Ett bälte runt midjan, en dosa och några kablar som sitter fast i en är väl inte det skönaste - speciellt inte när man ska sova. Men det ska nog gå bra!

Torsdags. Såhär har jag verkligen inte sett ut senaste dagarna..

Kommentarer
♥ Anonym

Finaste raraste vackraste modigaste dotter. Lycka till idag så hörs vi senare. Puss Mamma

2010-06-01 @ 10:58:31

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0