Not the right time.

Tjenamoss i stugan!

Verkar som alla har varit mer eller mindre förkylda hela vintern och jag var överlycklig att jag hade klarat mig. Tills idag. Pang! På förmiddagen i skolan började allt värka. Huvudet, öronen, ögonen, halsen, hela kroppen. Åkte i alla fall till Petter efter skolan där han bjöd på middag och aftonen blev lugn. Var tvungen att åka hem sedan för att plugga.

Men visst är det typiskt att man blir sjuk när man minst behöver det? Imorgon är sista dagen på vår skolvecka och sedan får vi sportlov! Så jag antar att jag kommer ligga sjuk de första dagarna. Ska väl tycka lite mer synd om mig nu och dricka fanta (lemon, världsgod) och halstabletterna som jag nyss gick och köpte. En mysig film till det så blir nog kvällen lyckad. Natti!


Fanta lemon ♥


Kommentarer
♥ 'amy

SVAR: men tack!:D

2010-03-04 @ 22:49:30
URL: http://amy.blogg.se/
♥ Ida

Det känns som om jag varit förkyld hela vintern, det suger=/

2010-03-05 @ 09:47:31
URL: http://festizzz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0