Fredag.

Vanligtvis skulle jag väl säga att äntligen är det fredag! Men eftersom jag har sportlov känns det som vilken dag som helst. Dock är alltid fredagar extra mysiga. Helgen som jag har framför mig är fullspäckad med saker. Klockan 12 ska jag & Petter på gymmet och efter det ska jag möta Olivia. Ska ha sleep over hos henne ikväll! Myspys.
Imorgon åker jag och Petter till backen för att åka skidor/snowboard vilket nog blir riktigt kul! Sedan väntar melodifestivalen och mys hos hans mamma. Är säker på att detta kommer bli en awesome helg. Vi hörs om några få dagar, kram!




Detta skulle ha publicerats i fredags men tydligen blev det något fel och det blev aldrig publicerat. Ni undrar säkert vars jag varit i helgen men nu vet ni i alla fall. Typiskt!

Kommentarer
♥ janni

superfin bild :)

2010-03-16 @ 11:29:12
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0