Söndag.

Hola! ♥

Blev väldigt ont om tid i fredags, dvs midsommar. Jobbade ju natt i torsdags så när jag kom hem vid halv 9 tiden sov jag endast 3 timmar innan det var dags att göra sig klar innan Petter hämtade upp mig. Sedan bar det av 5 mil utanför umeå där vi firade midsommar hela dagen, kvällen och natten med min pojkväns familj och vänner. Yngre som äldre - alla var med. Var verkligen en underbar dag och en riktigt rolig kväll!

Vi gjorde faktiskt en egen midsommarstång som var flera meter. Dock stod den på sniskan efter bara en kort stund senare men den föll i alla fall aldrig till marken, haha. Dans, allsång, lekar, powernap, god mat, jordgubbar, skratt, musik och tusen andra ord kan kvällen sammanfattas med. Innan jag ska sova tänkte jag bjuda på några bilder från midsommar.

Förresten, hade ni en fin midsommar?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
♥ jea

Så jäklans härligt det där såg ut att vara. :D

2010-06-28 @ 11:31:47
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
♥ teSz

Härligt det såg ut! hade du en br amidsommar?



sv: mjo, tror nog det är gener! Halva min släkt har likadant. :/

2010-06-28 @ 20:13:09
URL: http://plastgolv.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0