Just my luck.

Jag kan inte annat än säga - aj. Pga infektion i tån orsakad av nageltrång (eftersom min nagel växer så djupt) gjorde jag idag en liten "operation". De tog bort lite av nageln på båda sidor och klippte även i huden. Den bilden sitter kvar i mitt huvud. Var nog bland det mest vidriga jag sett. När jag sedan kom hem och bedövningen började släppa trodde jag min tå skulle sprängas. Tack vare smärtstillande så har det värsta lagt sig nu, tack och lov.

Nog om det. Vet ni vad det värsta är? JAG FÅR INTE BADA PÅ HELA SOMMAREN! När jag ska tillbaka på måndag måste jag fråga om jag verkligen hörde rätt eller om jag bara var yr. Ska väl inte klaga men en sommar utan att doppa sig? Inte ens jag är badkruka nog för det.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0