Onsdag.

Hej underbaringar.

Blev riktigt irriterad igår morse när jag vaknade upp med världens förkylning. Dock är det mycket bättre idag! Åkte buss hem till min mamma i Skellefteå igår där jag fortfarande är. Blir här flera dagar till. Otroligt härligt! Igår var vi bjudna till min moster på middag, dock var jag så risig så hade ingen vidare aptit men följde med ändå. Hade en mysig kväll.

Idag var jag, mormor, min kusin och mitt kusinbarn ner på stadsfesten. För er som vill veta mer, klicka HÄR. Blev en fika mitt i stan och efteråt kikade vi på karusellerna och kollade runt i alla marknadsstånden.


Kommentarer
♥ Madde

Svar: Jaa, ingen stor grej men en liten sak är väl alltid kul att vinna. :D Tävlingen är ute på bloggen nu i alla fall! :)

2010-07-07 @ 16:47:45
URL: http://iminegna.blogg.se/
♥ Malin

SNYGG DU ÄR!

2010-07-07 @ 17:50:26
URL: http://malinamandaolofsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0