My day.

Istället för att skriva en lång text tänkte jag visa med klockslag hur min dag varit. Inte värsta dagen men nära inpå!

07.00 - Bränner fingret på kaffe eftersom "ploppen" satt löst så det sprutade överallt.
11.30 - Slutar jobbet. Skulle egentligen sluta 08 som vanligt men personen som skulle jobba dag var sjuk. Kan även tillägga att jag denna tid inte sovit på ett dygn.
12.10 - Tar bussen till stan.
12.20 - Byter buss i stan och åker hemåt.
12.22 - Plingar där jag ska av men bussen fortsätter köra så får hoppa av nästa hållplats istället.
13.00 Äter frukost/lunch när jag kommit hem och kikar lite tv.
14.00 - Befinner mig på vårdcentralen för min tå. Var där i fredags (?) och skulle återkomma denna vecka. Men fick idag veta i princip ingenting, bara att jag ska komma imorgon istället. Suck.
14.30 - Hemma igen.
15.00 - Får äntligen sova.
18.30 - Väcks av jouren som ringer 3 gånger.
19.00 - Somnar om.
21.00 - Vaknar och äter middag.
22.30 - Cyklar iväg till jobbet.

Nice day.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0