Besök.

Petter vann en liten blomma åt mig på Åsele Marknaden, hihi.
Mitt på dagen dök mamma och hennes man upp tillsammans med hundarna och katterna. Dock fick katterna stanna i bilen, hade blivit lite mycket i lägenheten annars. En hund har jag aldrig ens träffat eftersom endast är 3 månader gammal. Men oj så söt och fin liten vovve!
Mamma hade med sig fika så vi satt och fikade en stund innan de skulle vidare söderut. Det var jättetrevligt att få träffa dom eftersom jag jobbar så mycket så hinner aldrig åka hem till Skellefteå. Kommer nog inte bli förrän skolan börjar om. Är ledig max två dagar åt gången så då hinner man knappt dit innan man ska hem igen.
Nu väntar jag på Petter som ska komma och hämta upp mig för vi ska äta middag tillsammans. Pizza står på menyn!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0