Söndag.

Ville bara säga några ord såhär på kvällskvisten. Har ju inte skrivit på hela helgen så tänkte bara säga att jag lever och andas, hihi. I fredags kom Petter hit och på kvällen såg vi avatar på bio med mina bröder. Det var verkligen roligt och trevligt! På natten körde vi söderut till Petter där vi somnade väldigt snabbt. Jag var supertrött.

Igår steg vi upp vid nio tiden eftersom vi tillsammans med några vänner åkte till paradisbadet i övik. Jag har varit där några enstaka gånger förut men det var flera år sedan sist. Hade en jätterolig dag! På kvällen såg vi självklart finalen i robinsson och bara myste. Åkte hem ikväll så nu är jag tillbaka i umeå. Ska strax sova så vi hörs imorgon, god natt!


Kommentarer
♥ modemix

söt du är :)

2010-02-01 @ 21:50:10
URL: http://modemix.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0