Måndag.

Ännu en helg har passerat och det är en nya vecka. Dock är vi nog många som önskar att det var fredag. Men äh, den dagen är snart här. Har ni haft en bra helg allihopa?

Min helg var toppen! Min älskling har varit här sedan i fredags. Mestadels av tiden har varit lugn och härlig men vi har även hunnit vara iväg och kikat på möbler (eftersom Petter flyttar snart), bio & kinamat. Mums, haha. Snart ska jag börja göra mig klar inför skolan men har verkligen inte bråttom. Men jag steg upp just innan Petter åkte till jobbet så jag fick mig upp. Det är ju trots allt ganska frestande att ligga kvar och sova..






Några bilder från i fredags.


Kommentarer
♥ olivia

jaså! se där :) haha

2010-01-18 @ 09:30:16
URL: http://www.oliviaolsen.se
♥ Areyanna

Mysigt=) Håller med dig oftast på vintern allafall när det är mörkt å kallt stannar man helst kvar i sängen=) Men men imorse begav jag mig upp på mitt morgonuppdrag hihihi=) Hurray för meej!! Hihi! Ha en tokskön dag!

2010-01-20 @ 11:14:36
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0