+

Hittade en liten (lång) lista på en annan blogg. Tänkte att det kan vara rätt så kul för er läsare att veta lite mer om mig! Då sätter vi igång..

Hur har året 2009 varit för dig? Liknade en berg- och dalbana men framförallt mycket glädje!
Bättre än förra året? Inga tvivel, 2009 var definitivt bättre än 2008.
Har du träffat några nya vänner? Jo några få. Älskar att träffa nya människor.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Turkiet, min & Emelies 18 års fest och en massa annat.
Har du flyttat under år 2009? Yes, flyttade hemifrån för första gången! Dessutom till en annan stad.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Oja! Otroligt många.
Isåfall vilken? Way to many. Men om ni vill höra en favorit kan ni klicka HÄR.
Har du kysst en främling? Nepp, håller mig till min pojkvän!

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2009? Ärligt talar - underbar. Inga ord kan beskriva.
Har du varit kär? Om jag har. Har aldrig haft sådana känslor.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Absolut! Det kan inte missbrukas.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Lyckligtvis ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Skulle nog aldrig våga!
Har du varit i slagsmål? Nepp det har jag inte, som tur är.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Jo.. men att slösa tid på något man ångrar är värdelöst. Gjort är gjort, se framåt istället!
Isåfall vad? Tagit mig själv i andra hand mm. 
Har du skämt ut dig? Massor av gånger!
Har du ljugit för en vän? Någon vit lögn kan alltid dyka upp men inte mer än så.
Har du varit ute en hel natt? I princip ja.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Det har nog hänt det!

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du i? Thoren business school.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Näe. Jag har världens bästa klass!
Hatar du någon i din skola? Haha, hatar är ett starkt ord..
Har du haft alla rätt på ett prov? Inte riktigt men nära har jag nog varit.
Har du förlorat en vän? Det beror hur man ser på det. Har nog glidit ifrån några få stycken.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Inte vad jag kommer på just nu så nej, tror inte det.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Absolut inte!
Har du ljugit för en bästavän? Nej, nästa vänner behöver man aldrig ljuga för.
Har du många killkompisar? Kan jag inte påstå.

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? Trivs bra med min längd. Dock tror människor ofta att jag är längre än vad jag är. Är 169 cm men många tror jag är ett par 4-5 cm längre. Men nej skulle nog inte vara längre.
Skulle du vilja väga mer? Det är inget jag önskar men några kilon hit eller dit spelar väl ingen roll.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Det beror på anledningen varför han gjorde slut och på vilket sätt. Skulle nog bli mer sårad och ledsen än arg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Hahaha! Kan inte ljuga, finns det säkert.
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej usch. Ska snart sova och imorgon väntar skola.

TIO KAN:
Kan du röra på öronen? Nej.
Kan du slicka dig på näsan? Nej, har försökt ett x antal gånger men icket.
Kan du kolla i kors med ögonen? Jodå, dock gör det ont?
Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Troligtvis inte, men skulle väl klara det om jag ville.
Kan du vara på fest utan att dricka? Jo det kan jag.
Kan dina vänner lita på dig? Alltid! I alla situationer.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Något vill jag alltid ha men om börsen inte tillåter måste jag självklart behärska mig, hihi.

FEMTON HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Har hänt.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.
Har du ett syskon? Inte ett, jag har två ; )
Har du varit full den här månaden? Nej.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Jo men inte om något allvarligt.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Haha ironiskt nog ja..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja, sängdags snart ju.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Typ mamma, haha.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Inte det heller.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Tror väl alla har undrat mer eller mindre men jag skulle ALDRIG göra det. Fy.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nepp.


NITTON VEM:
Vem är din bäste vän? Jag kan inte räkna, de få vet vilka dom är.
Vem älskar du? Min familj, Petter, mina vänner, min klass, ska jag fortsätta?
Vem vill du bli full med? Mina fina vänner såklart!
Vem är den bästa artisten? Oj, kan inte nämna någon. Finns så många!
Vem pratade du senast i telefon med? Petter.
Vem har du en liten crush i? Petter, sch säg inget ; ) Skämt åt sido, haha.
Vem är snyggast i världen? Åh, svår fråga! Jag vet allvarligt inte.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Min mamma helt klart.
Vem är snällast i världen? Mina nära & kära är alla snälla på deras eget vis.
Vem vill du prata med? Just nu saknar jag mormor så skulle välja henne.
Vem sov du med senast? Petter : )

 

Vem såg du full senast? Eh, tror det var alla på stan på nyårs.
Vem vet allt om dig? Lina & Emelie.
Vem kysste du senast? Petter såklart.
Vem kramade du senast? Petter där också, hihi.
Vem kan berätta allt för dig? Mina närmaste vänner & Petter.
Vem kan du berätta allt för? Samma svar som ovanstående.

ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? Aleacim Mörtsgåk. HAHA! Så fruktansvärt fult..
Har du gjort en snöängel i år? Faktiskt inte, bra att du påminde mig!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Ca 3 månader.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jadå.
Tycker du att sengångare är söta? Oja (:
Har du någon gång testat karate? Ja! Tror det var med skolan en gång om jag inte minns fel. Inte min grej i alla fall..
Första sporten du gick på? Ridning när jag var ca 5-6 år. Var bara där några få månader innan jag vägrade gå dit igen, haha.
Minimorötter eller pommes frites? Pommes!!
Vad längtar du mest till just nu? Måste säga helgen, annars - sommaren!
Hur gammal har du tänkt bli? Så länge jag är frisk och mår bra vill jag leva.
Har du haft vattkoppor? Jo, när jag var knappt ett år.
Vad drömde du inatt? Minns inte, men jag drömmer alltid knasiga saker.
Vilken tv-serie är bäst? PB, DH, True Blood, Days of Our Lives mm.
Vad åt du senast? En apelsin, yummie!
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att någon som står mig nära ska bli sjuk eller dö. Eller att bli ensam. Annars är jag fruktansvärt rädd för spindlar och liknande..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Valios mjölkpaket har ingen baksida, eller, framsidan ser likadan ut som baksidan.
Snyggaste läraren? Haha, finns bara en. Bus2b know who ; )Är du mörkrädd? SOM F*N. Usch, tycker det är så obehagligt...
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Eh, ja!!
Riktig gran eller plastgran? Föredrar riktig men vi har alltid plast. Den har hållit sedan jag var nyfödd så börjar vara dags för en ny nästa år, haha.
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt! Helt mörkt.
Godaste drickan till frukosten? Juice, mums.
Har du spelat tjej i en teater? Haha tror jag inte. Brukar inte spela teater.
Duscha eller bada? Båda!
Har du gråtit i skolan nån gång? Jo det har hänt.
Hur tar du dig till jobbet? Har inget jobb, men till skolan så går jag.
Sjunger du på toa? Haha i så fall i duschen.
Vilken färg har din jacka? Tre svarta, en brun och en vit.
Använder du långkallingar? Bara om jag ska ut i backen eller vara ute i snön.
Är du höjdrädd? Var inte det förut men det är något som har kommit med åldern.. haha okej nu låter jag som en liten tant.
Vilket land vill du åka till? USA, england, italien, thailand, japan, kina, australien, afrika (jag vet att det inte är ett land men någonstans där), frankrike, grekland osv. En hel del med andra ord!
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Låter nog deppig nu men denna dag har jag tusan inte haft mycket att skratta åt.
Vad ska du göra NU? Svara på denna fråga! Men efter detta sova.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jo men inte just nu, han sover nog.
Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Haha ingen aning, inga som jag minns.
Har du fått någon komplimang idag? Ja, och det gjorde min dag!
Har du varit med i en rättegång? Nej, bara kikat på en.
Är du polare med grannarna? Av de två jag har så pratar jag med ena.
Vilka språk talar din mamma? Svenska.
Vilka länder har du bott i? Bara sverige än så länge!
Senaste piercingen? Öronen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I söndags när jag åkte från min pojkvän hem till min lägenhet.
Gay? Nej det är jag inte.
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, men endast en gång. Och det var då jag insåg att jag inte tål rödvin. Första, enda och sista gången. Men då vet jag det i alla fall!
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Haha, vem tusan skulle orka det?!
Suger det här? Börjar bli lite drygt ja men jag är rätt så lätt road : )
Har du varit på stranden? Antagligen!
Har du haft en stalker? Inte som jag vet om, nej.
Minns du din/dina musiklärares namn? Annika! Dalatjejen som tycker vi norrlänningar pratar nasalt?!
Hur bra är din syn? Superbra!
Har du varit på ett party? Oja det har jag! Party like a rockstar!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Om de eller jag var i någon slags bur så ja kanske.
Har du varit utomlands? Jaa!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har endast varit på två stycken. Det får bli pappas.
Var är dina syskon just nu? Hos min pappa.
Vad var den senaste drömmen du minns? Usch, den var så hemskt så vill inte ens säga det.
Vilken tid gick du upp i morse? Vid 10.
Vad ska du göra i helgen? Petter kommer hit så blir nog en myshelg! Bio är i alla fall spikat.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jaha okej :/ får hoppas det blir bättre imorgon :)"
När var du riktigt sjuk senast? Förutom mina anfall så hade jag svininfluensan i höstas..
Vem är den senaste kändisen du tog på? Eh, ingen aning.
Vad finns i din bakficka? Haha har ingen bakficka så ingenting blir mitt svar.
Har du färglinser? Nej, har inte ens testat.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov.
Vad är det första du gör på morgonen? Tänder lampan.
Vad ska du göra efter det här? Sova!

Som svaret på sista frågan ska jag sova NU. Är dyngtrött. God natt mates!


Kommentarer
♥ Madde

Åh, vill också göra sånt där!

2010-01-13 @ 18:58:40
URL: http://iminegna.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0