Hjärtat.

Hoppas att ni alla hade en fin dag igår. Själv spenderade jag den som sagt med min pojkvän. Fick jättefina rosor och geléhjärtan. Gulligt! Blev sedan en promenad i det fina vädret och dagen var verkligen toppen.

Idag ska jag åka hem till min mamma i skellefteå eftersom jag ska till tandläkaren på sjukhuset imorgon redan 07.30. Ska operera ut mina visdomständer här framöver (hoppas det blir snart). Aja. Kommer tyvärr inte kunna skriva något på någon dag framöver pga att vi inte har internet hos mamma. Men ni överlever nog ändå ; ) Kram så länge.






UPDATE.
Detta inlägg skulle publicerats igår (15/2) men det hände tydligen aldrig.
Är i alla fall tillbaka i umeå nu så vi hörs lite senare.

Kommentarer
♥ Anja

mysigt

2010-02-17 @ 14:43:05
URL: http://closetoanja.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0