Pyjamas.

Förut var jag en riktig pyjamas-tjej. Minns att jag hade en mörkblå sidenpyjamas med grodor på, haha. Tyvärr växte jag ganska snabbt ur alla pyjamasar eftersom man växer så mycket under de yngre åren. Den senaste pyjamasen jag hade var rosa med snobben på. Ett par långbyxor och en t-shirt. Sedan har jag även haft ett par pyjamas-shorts med tillhörande linne men jag som ofta är frusen av mig brukar inte använda dom. Har bara kvar shortsen för linnet blev för litet. Till saken då. Hade önskat mig en pyjamas i julklapp av mormor och jag fick en! Ända sedan juldagen har jag i stort sett bott i den.. så himla skön. Eftersom jag vuxit klart (förhoppningsvis?) lär nog denna hänga med länge!

PS. Funderade först om det heter pyjamaser eller pyjamasar men det sistnämnda är nog mer korrekt. Prova att säga pyjamas eller pyjamasar några få gånger, visst låter det sjukt kul? Haha! Kanske bara är min dåliga humor som spökar men lustigt ord i alla fall.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0