Lördag.

Gokväll. ♥

Är ganska trött men det är väl inte så konstigt när jag har varit vaken sedan 08.00, i princip. Hade ställt alarmet eftersom jag skulle ta min medicin. Sagt och gjort. Problemet var bara att jag inte kunde somna om eftersom jag fick en hemsk huvudvärk. Kl 09-13 sov jag till och från men knappt något alls. Ska försöka gå i säng snart.

Ikväll har jag i alla fall varit på middag hos min mormor. Vi blev bjudna på drink (en kopp glögg för min del..), förrätt, varmrätt samt efterrätt. Till efterrätt åt vi en väldans god ananaspaj! Har ätit den en gång förut när mormor gjorde den och denna gång var den minst lika god. Måste fråga om receptet. Jag älskar ju ananas och en paj på det, kan inte bli så mycket bättre!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0