Söndag.

Kom precis hem från min svärmor där vi hade 50 årskalas igår, riktigt trevligt! : ) Tog bussen hem vid 11 för att jag börjar jobba klockan 15. Slutar 22 och då blir det hem och sova direkt. Imorgon ska jag upp och möta Petter på stan och boka hotell (!) och sedan kika lite när han ska fortsätta göra sin tatuering, spännande. Någon timme senare kommer jag befinna mig på vårdcentralen för att "operera" min tå. Fy.. tredje gången på mindre än ett år nu, vad är oddsen? Jädrans tå! Hur som helst kommer jag sätta mig på bussen till min mamma i Skellefteå efter det. Blir där tills på onsdag.
Lite sammanfattning om vad som kommer hända. Nu till det tråkiga - min datasladd har gått sönder..! Har bara lite batteri kvar så ska försöka skynda mig att skriva detta. Jag hoppas verkligen Petter kan laga den. Så vi hörs när vi hörs kära ni. ♥

Kommentarer
♥ lillanna

du å din jädra tå, att den aldrig ska ge sig, din stackare! hoppas allt är bra med dig annars.

Vi måste verkligen ses och hitta på något snart, det är ett måste. Saknar dig. Kram!

2010-08-09 @ 13:38:39
URL: http://lillannaa.blogg.se/
♥ Sannaliten

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare)

2010-08-10 @ 16:59:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/
♥ bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0