Det blir vad du gör det till.

Känner mig piggare än i morse, härligt! Dock tar det väldigt mycket på krafterna då jag får ett anfall. Så eftermiddagen och kvällen kommer att bli lugn. Det behöver jag faktiskt. Att göra ingenting är skönt ibland. Man får inte glömma att ta hand om sig själv!

Kom nyss hem från stan. Var där för att göra några ärenden. Passade även på att gå förbi ica. Känner att jag inte orkar stå vid spisen tusen år idag, haha. Så jag köpte pasta med någon slags parmesansås. Bara att he ner i en kastrull.


Höstskorna åkte på idag.


Kommentarer
♥ I S A B E L L A

SVAR: Javisst.. =) Ska komma iordning lite till i rummet så blir det nog toppen

2009-09-30 @ 16:34:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
♥ parvin

jajaja vi måste,nu måste vi skärpa oss!!!! men du..hmm..imorrn ska jag till enn massör kl fyra till fem..men kankse då? eller lördag på dagen? :D

2009-09-30 @ 18:21:45

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0