Trist.

Ligger är hemma och har faktiskt lyckats rycka upp mig. Mår mycket bättre än igårkväll och känner mig mycket piggare och gladare. Men det betyder ju inte att jag är frisk från svin än. Tror det är alvedonen och alla dessa halstabletter som börjar hjälpa. Kanske, jag vet inte.

Medans jag är här hemma börjar jag gruva inför helgen. Hela veckan har jag varit hemma så jag har inte träffat någon förutom med Clara som jag bor med men hon åkte hem till sina föräldrar idag. Sen träffade jag ju Petter igår då han skjutsade mig till akuten. Men det kan ju knappast räknas som att umgås. I alla fall, det jag vill komma fram till är att jag inte vill ligga hemma här i lägenheten själv hela helgen!! Det vägrar jag. Visst, jag är sjuk, har svininluensan och ska inte träffa någon förrän jag är frisk. Men hur vet jag då jag inte smittar? Doktorn jag träffade igår sa bara "vila, drick mycket vatten och ät alvedon" så det var ju inte så mycket till hjälp. Har försökt läsa lite på google men det står olika över allt.

Jag vill veta när jag kan gå ut, vara med människor och umgås med mina vänner! Antar att det inte går förrän jag är 110% frisk. Men jag kommer ju bli deprimerad om jag ska ligga här i sängen flera dagar till, speciellt då det är fredag imorgon. Suck. What should i do?


Jag vill umgås med mina fina vänner och min fantastiska pojkvän tack.


Kommentarer
♥ Stephanie

Hej!



Är du intresserad av blommor? Det är jag iaf! :) Och om du vill ha reda på nånting som handlar om blommor så kan du kolla igenom min blogg :) Jag skriver om allt som har med blommor att göra, ska även börja arrangera tävlingar på bloggen där man kommer kunna vinna blomstercheckar eller få blommor hem! :) Tycker du att det låter intressant? Kolla då min blogg, och tycker du sen att den verkar bra så kan du följa bloggen på bloglovin :) Kram!

2009-10-15 @ 17:09:56
URL: http://blomsterfro.blogg.se/
♥ Viktoria ♥

sv: hih, tack, visst var den fin! åh så fina bilder =)

2009-10-15 @ 18:44:20
URL: http://vickanss.blogg.se/
♥ Emma

Sjukt söt blogg måste jag säga!

2009-10-15 @ 18:54:35
♥ DIN FRIDA

Men gumman!om du inte är frisk nästa vecka, kommer jag ändå förbi med en liten godispåse till dig :) får väl springa in och ut! vi delade trots allt säng, så jag kanske är immun... hum..

Krya på dig stumpan!

2009-10-15 @ 19:26:12
URL: http://fridaahlstrom.blogg.se/
♥ Angelica

Åh vilken fin bild den på dej och pojkvännen va! Är den redigerad till att se ut sådär? Coolt iaf!

Ser nu att din headlinerbild är också sådär:)

2009-10-15 @ 21:15:19
URL: http://surangani.blogg.se/
♥ Anonym

Du får tänka såhär, finns flera positiva saker att du fått svininfluensan.

1. du slipper ta vaccinet som innehåller kvicksilver och du slipper få eventuella biverkningar.

2. du blir imun mot denna influensa och du får starkare skydd mot kommande influenser(som kommer att vara farligare än denna).



Krya på dig. snart är du nog frisk igen.

2009-10-16 @ 15:57:20

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0