Tisdag.

Jag hade nya förhoppningar att denna dag skulle bli bättre än gårdagen. Ack så fel jag hade. Fick ett anfall under natten. Det är ovanligt att jag har två dagarna efter varandra men jag är inte förvånad. Jag har lärt mig att ta dagen som den kommer, hyffsat i alla fall. Nåja, nog om det!

Pga natten så tänkte jag sova vidare hela morgonen. Tyvärr vaknade jag strax innan klockan 10 då det plingade på dörren. Först tänkte jag att det säkert var någon försäljare men det ringde minst 5 gånger till efter det. Flög sedan ur sängen då jag hörde någon låsa upp dörren! Kastade på mig ett linne och byxor som tur var. Några nissar traskade in och gav mig en slags dosa som ska ligga i lägenheten i ca 2 månader för att mäta något i luften. Där blev min sömn förstörd. Dagen kommer mest bestå av vila, vila & lite mer vila.

Hoppas eran dag blir bra! ♥


Evy & jag på halloween!


Kommentarer
♥ Malin

Sv: ja, verkligen :)

2009-11-03 @ 13:10:30
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0