Fredag.

Hejhej!

Hade ni en bra valborg igår? Min var kanon. Hade jätte mysigt & trevligt. Kvällen började hos Lina där vi gjorde i ordning oss innan Petter och hans kompis hämtade upp oss. Vi åkte då förbi ica och senare till Petters kompis där vi var några stycken som grillade kött till middag. Grillat hör verkligen till valborgs, tror 99% av Sveriges befolkning grillade igår. Kvällen fortsatte med lite guitar hero och sedan drog vi till ängarna där det spelades brännboll. Blev tyvärr ingen majbrasa men det funkade ju ändå. Blev sedan fest men jag & Petter for hem vid halv ett.

Skönt att sova! Mindre skönt att vakna vid fem på morgonen och vara halvvaken tills nio då vi steg upp & åt frukost. Fast efter det blev vi trötta så vi la oss en stund innan vi bestämde att vi skulle ta bussen till stan. Blev frasses för lite lunch och sedan shopping! Eller ja, jag köpte i alla fall ett par skor.. gladiatorsandaler! Så snygga och så bekväma, är riktigt nöjd med mitt köp då jag velat ha ett par sen ett år tillbaka.


Åkte buss hem vid tre så jag var hemma fem. Perfekt till middagen! Blev kyckling, melon, sallad & vitlöksbröd. Erkänn att ni blev sugna nu? Var supergott. Tänkte i alla fall bjuda på ett par stycken bilder både från igår & idag, så varsågoda.




På väg till ängarna.


Bästa vän!


Halva jag & Petter :)





Var ju tvungen att köpa en mjukglass på stan idag i det underbara vädret!


Något som jag hatar, det är att åka buss. I alla fall om man inte har något sällskap.


Kommentarer
♥ adina

Såg trevligt ut, verkade som att du hade en rolig valborgs:D

sv; hihi ja, jag älskar låten!

Min valborgs var också rolig, hade jätteroligt med mina vänner osv:) kram

2009-05-01 @ 19:56:58
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
♥ FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; tack för din röst! :)

Allt bra med dig? :D

2009-05-01 @ 20:15:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
♥ Evelina

ja precis :D jag hoppas att detta ska gå bra :)

kram

2009-05-01 @ 21:26:14
URL: http://silverninas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0