Fredag.

God morgon!

Mår ni bra idag? Själv mår jag prima ballerina. Trots min lediga dag tänkte jag inte slösa någon tid så jag ställde klockan på 08.00. Sagt & gjort klev jag upp. Tog bara på mig mjukisar och knallade ner till stan för att sola. Måste ju få lite färg! Ser ut som ett spöke och vem vill det? Äh, lite brun blev jag i alla fall så jag vågar visa mig bland folk.

Ska bara äta lite frukost och göra mig klar. Efter det blir det stan, ska ju shoppa lite hade jag tänkt. Frågan är ju om det kommer bli samma gamla visa.
Då man inte har pengar vill man ha allt man ser.
Då man väl har pengar blir man snål och hittar ingenting.

Kommentarer
♥ Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket :D hihi!





Svara gärna på frågan i bloggen om hur ditt rum ser ut :)

2009-05-29 @ 12:05:36
URL: http://soeticz.webblogg.se/
♥ Kaffehörnan

Hejsan

Hoppas allt är bra med dig

på din profilbild liknar du en skådespelerska

Du liknar Petra Hultgren

Kaffehörnan änskar en fin kväll

2009-05-29 @ 15:08:46
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0