Tisdag.

Godmorgon!

Vilken underbar dag det är! Strålande sol utanför fönstret så jag måste ta mig ut under dagen. Egentligen skulle jag till skolan idag men får plugga hemma istället. Guld! Så jag har suttit med matte nu på morgonen så jag slipper plugga resten av dagen. Känns underbart! Jag blir så glad av vädret. Det är sant. För hur deppig blir man inte om det hade snöat ute? Precis, så jag är glad.

Strax ska jag gå och handla lite mjölk & tidningen åt mormor. Hon ska bjuda på våfflor till lunch! Tror det är imorgon det är våffeldagen så det passar ju perfekt. Vad kan vara bättre en tisdag än mormor, våfflor & sol? Näe, vill inte sitta inne längre. Ut i finvädret gott folk!
Peace.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0