Svaren på frågestunden.

Om du fick bo i en annan stad i världen, vilken skulle du välja?

Svar: Oj, vilken svår fråga. Det finns så många fina städer! Men om jag måste välja en får det nog bli Los Angeles.


Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? ni är söta :P


Svar: Tack, vad snällt av dig! Om två dagar har vi varit tillsammans i ett halvår.


favoritbloggar?


Svar: Läser helst mina vänners. Annars är det mest Kenzas och grymtroligperson.


Har du nått djur? :)


Svar: Jo, jag har en hund som heter Wille.


men är du naturligt blond? :)


Svar: Hm, det där är lite klurigt. Då jag var liten hade jag blont hår sen blev det mer mörkblont då jag gick i fyran-femman. Eter det nångång böjade jag färga håret så ja vet inte vad min riktiga hårfärg är just nu. Men min utväxt är inte blond. Mer råttfärgad skulle jag själv säga.. men det kanske bara ser ut så mot mitt blonda hår. Hoppas ni förstår hur jag menar!


Vad är din favoritfärg :) ?


Svar: Det beror på om det är kläder, inredning eller vad det nu kan tänkas vara. Men mitt svar blir nog (förutom svart, grå & vit) röd!


Bästa sommarplagget?


Svar: Jeansshorts! Passar till det mesta, perfekt.


vad slänger du helst dina pengar på?


Svar: Fika, bio, kläder, resor och andra nöjen.


favoritfilm?

Svar: Hm.. skulle kunna räkna upp hur många som helst. Taken, step up & seven pounds.


Vilken är din favoritparfym?


Svar: Tyvärr tål jag inte parfym. Blir röd och får utslag, inte roligt alls! Escadas Incredible skulle jag nog helst använda om jag kunde.


vars bor du?


Svar: I Skellefteå.


hur gammal är du?


Svar: Jag är 18 år, född 1991!


Har du några syskon?


Svar: Japp. Två yngre bröder.


Vilket är ditt drömjobb?


Svar: Sedan jag var 3 år har jag velat bli polis, men nu tvekar jag. För tillfället har jag ingen aning om vad jag vill jobba med men jag säger polis. Det är något jag alltid velat bli.


Favoritminne?


Svar: Då det bästa jag vet är att vara utomlands så är det då jag, mormor & mamma var i Turkiet då jag var 14 år. Det var helt underbart!


Favoritmat?


Svar: Tacos, kyckling, potatisgratäng.


Dröm resa?


Svar: Här skulle jag kunna räkna upp otroligt många ställen! Men en drömresa för mig är att flyga till ett varmt ställe, kanske hawaii, där jag skulle ligga på en strand och njuta av livet. Bada, sola, dansa och allt vad man nu kan tänkas göra på hawaii.


Kommentarer
♥ Angelica L

Fin blogg :D

Hur har dagen varit ??

Kram

2009-03-03 @ 16:56:41
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
♥ a

aha :) ja sånt är också kul:) blire idag då? kram

2009-03-03 @ 17:11:03
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
♥ martina

Håller helt med dig på sista frågan, man är lite trött på Sverige vädret.

2009-03-03 @ 17:57:44
URL: http://mahtina.blogg.se/
♥ Karin

Ja du det vore inte dumt :)

2009-03-03 @ 18:51:37
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
♥ Jessica

Fin blogg du har :)

2009-03-03 @ 19:10:46
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0