Söndag.

Första mars. Herregud, vars försvann februari? Tiden går så himla fort nu, kanske lite för fort ibland. Då borde våren komma snart. Våren med värme. Tror nog vi alla längtar mer eller mindre. Hade ändå inte varit fel att vara i fjällen just nu och njuta av vintern. Det går inte njuta på samma sätt här i lilla Skellefteå. Inte alls.

Igår mötte jag som jag berättade Maria på ica där vi köpte kladdkaka, glass, godis och fanta & trocadero! Haha, helt sjukt. Men man måste ju ladda upp med gosaker en lördagkväll då det är melodifestivalen. På tal om det så tycker jag den här deltävlingen var en av dom bästa. Det enda minuset var att många av låtarna var plagiat.. men många bra låtar ändå. Sarah & Agnes var mina favoriter. Förstår inte hur hon som sjöng opera gick till final istället för Sarah? Det var ju bara helt fel, enligt mig då. Näe, finns mycket ris och ros om melodifestivalen.


Efter det satt jag & underbara Maria och pratade i timmar! Vi somnade inte förrän halv fyra. Så ni kan ju gissa hur galet trött jag var då vi steg upp strax efter elva. Men vi ville båda inte sova bort hela dagen. Åt frukost sen diskade jag bort litegrann. Idag har jag ingenting speciellt planerat. Både skönt och rastlöst. Blir nog att jag tar mig enmpromenad om en stund. Vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. Hoppas ni får en fin dag! : )


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0