Lördag.

3 dagar sedan sist jag skrev. Nu jädrans blir det ändring med det! Har varit upptagen dom här dagarna så ha inte haft lust att sitta vid datorn, ni förstår säkert. Tänkte bara berätta lite kort vad jag gjort för er som vill veta, haha.

Onsdag:
Tog bussen till Umeå där jag mötte min fina vän Parvin på dansskolan. Hon hade en uppvisning som jag såg på och hon var hur duktig som helst! Önskar verkligen att jag kunde dansa som henne, vad roligt det skulle vara. Då hon var klar gick vi till Eurasia (en kinarestaurang) där vi båda åt friterad kyckling. Gud vad gott det var & så mätt jag blev! Men det var verkligen värt det. Vid nio tog vi bussen hem till henne där vi såg twilight. Ni skulle bara veta hur galen Parvin är, hon kan varenda replik i filmen! Helt sjukt, satt bara och skrattade åt henne. Senare satt vi bara och pratade tills klockan var halv två, då kände vi oss lagomt trötta så vi somnade.


Torsdag:
Vaknade vid elva och då gjorde jag & Parvin oss klara för att sen ta bussen till stan. Vi gick runt ett tag och kikade en liten stund innan jag gick till busstationen. Skulle möta Petter där för vi skulle åka hem till mig. Han var inte där då jag kom så jag väntade ett tag, sen kom han, med blommor! 3 stycken rosor, två rosa och en röd. Jag har världens bästa pojkvän. Vi firade ju ett halvår så. Då vi väl var hemma åt vi middag sen gick vi till konsum för att köpa godis till kvällen. Och, på vägen dit berättade jag att jag hade köpt två biobiljetter till valkyria! Han blev verkligen jätte glad =) Så vid nio såg vi den. Den var hur bra som helst tycker jag. Kunde heller inte låta tårarna tillbaka i slutet, usch vad hemskt. Just att den är baserad på en verklig händelse gör att man tänker extra mycket. Då vi kom hem blev det ännu mera film, fast en gladare. Happy feet. Haha, faktiskt riktigt sött.

Fredag:
Jag & petter steg upp vid 11 för att äta frukost sen gick vi ut med Wille. På vägen träffade vi Maria & Lina som var ute och åkte skidor, haha. Otippat att träffa dom. Så vi stannade och pratade lite innan jag & Petter fortsatte hem till mormor. Där fick vi gofika samtidigt som hon berättade om Gran Canaria litegrann. Hon kom hem därifrån i veckan så hon var brun! Åh vad avundsjuk jag blev, men inte länge tills jag åker utomlands heller. Har ju nåt att se fram emot! Då vi kom hem var klockan bara två så vi chillade hela eftermiddagen framför tvn. Riktigt skönt ändå. Senare på kvällen vid 8 tog vi på oss varma kläder, matsäck och tefatet för att gå till backen. Mörkt ute. Eld. Pinnbröd. Skratt. Glädje. Petter. Vad mer kan man begära en fredagskväll? Det var underbart! Roligast var nog då vi skulle åka tefat nedför backen. Haha, skrattade så jag fick ont i magen. Först satte sig Petter och jag fick lov att sitta i hans knä, annars hade jag inte fått plats ju. Åh, måste göras om! Ja, som sagt går inte ord beskriva en upplevelse.


Lyckas aldrig berätta något utan att jag skriver hur mycket som helst. Typiskt. Idag då. Jag & Petter fick skjuts ner till stan där han tog bussen hem vid två och sen gick jag hem. Har städat undan och gjort fint så nu går det i alla fall vistas i mitt rum, tur det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt här hemma. Självklart blir det att se melodifestivalen också! Andra chansen ikväll ju, missa inte.
lite bilder kommer upp senare också, håll utkik! : )



Kommentarer
♥ Anonym

gillar din header ;)

2009-03-07 @ 17:54:12
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
♥ Sandra

fin blogg =)

2009-03-07 @ 18:25:04
URL: http://fourclover.blogg.se/
♥ parvin

är man galen så är man,men som sagt I LOVE IT!! jag läste ut tvåan igår igen!: ( lite sad faktiskt,men jag och pappa ska se filmen ikväll,han har ju aldrig sett den! hehe. och tack för våra två daagar! hur fint som helst,älskar dig vännen min!

2009-03-07 @ 19:16:24
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0